Feedback is groei, vertel ons wat goed gaat en wat beter kan
Of je nu een compliment wilt achterlaten of een klacht hebt: jouw ervaringen helpen ons én onze partners om te verbeteren. Samen maken we zakelijke energie sterker.
Geef je feedback
Feedback is groei, vertel ons wat goed gaat en wat beter kan
Of je nu een compliment wilt achterlaten of een klacht hebt: jouw ervaringen helpen ons én onze partners om te verbeteren. Samen maken we zakelijke energie sterker.
Geef je feedback
Waarom jouw feedback telt
Bij MKB Energieportaal geloven we dat groei begint met luisteren. Complimenten laten zien wat goed gaat, klachten helpen ons om beter te worden. Jouw ervaring draagt direct bij aan een professioneler en transparanter platform.

Waarom jouw feedback telt
Bij MKB Energieportaal geloven we dat groei begint met luisteren. Complimenten laten zien wat goed gaat, klachten helpen ons om beter te worden. Jouw ervaring draagt direct bij aan een professioneler en transparanter platform.

Hoe wil jij jouw ervaring delen?
Of je nu tevreden bent of verbeterpunten hebt: wij maken het eenvoudig om jouw ervaring met ons te delen. Elke melding wordt serieus behandeld en helpt ons om het platform verder te verbeteren.

Compliment geven
Heb je een positieve ervaring met ons platform of onze ondersteuning? Laat het ons weten. Zo versterken we wat goed gaat en blijven we op de juiste koers.

Klacht indienen
Ervaar je iets dat beter kan? Deel het met ons. Wij luisteren, pakken het op en zorgen dat je altijd een passende terugkoppeling krijgt.
Geef je compliment of klacht direct door
Jouw feedback is waardevol voor ons. Vul het formulier in en ons team gaat er direct mee aan de slag. Alles wordt vertrouwelijk behandeld en je ontvangt altijd een terugkoppeling.

Veelgestelde vragen over partner worden
Bij MKB Energieportaal hechten we veel waarde aan transparantie en kwaliteit. We willen dat zowel bedrijven als salespartners een eerlijke en betrouwbare ervaring hebben. Daarom vinden we jouw feedback ontzettend belangrijk.
Hieronder vind je de antwoorden op veel gestelde vragen over hoe wij met feedback omgaan en wat je kunt verwachten na het indienen van een klacht of compliment. Heb je een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!
Wij hechten veel waarde aan klachten en behandelen deze uiterst serieus. Zodra je een klacht hebt ingediend, neemt ons team binnen één werkdag contact met je op om de klacht te bespreken.
Afhankelijk van de situatie zullen wij de klacht grondig onderzoeken en, indien nodig, direct contact opnemen met de betreffende salespartner. Wij houden je voortdurend op de hoogte van de voortgang en werken samen aan een passende oplossing.
Ja, we waarderen positieve ervaringen enorm en delen deze met onze partners. Complimenten helpen ons en onze salespartners om goede service te blijven leveren en medewerkers te motiveren.
Wil je specifiek een medewerker of partner benoemen? Vermeld dit dan in het formulier, dan zorgen wij ervoor dat jouw compliment bij de juiste persoon terechtkomt.
Klachten worden uiteraard ook gedeeld met onze partners. Dit stelt ons in staat om samen te werken aan verbeteringen en zorgt ervoor dat de salespartner op de hoogte is van eventuele problemen. Zo kunnen we gezamenlijk werken aan een snelle en effectieve oplossing.
Wij werken alleen samen met geselecteerde en betrouwbare salespartners. Daarom hanteren we een strikt kwaliteitsbeleid:
1️⃣ Partners met een klachtenpercentage boven 8% worden direct aangesproken.
2️⃣ Ze moeten een verbeterplan aanleveren, waarin ze aangeven hoe ze klachten in de toekomst voorkomen.
3️⃣ Geen verbetering? Als de partner zich niet verbetert of blijft afwijken van onze kwaliteitsnormen, beëindigen wij de samenwerking.
Jouw feedback helpt ons om de kwaliteit van onze salespartners continu te bewaken en verbeteren.
Ja, je kunt ervoor kiezen om je klacht anoniem in te dienen. We zullen je klacht dan intern verwerken en meenemen in onze kwaliteitscontrole, maar kunnen je in dat geval niet persoonlijk terugkoppelen over de oplossing.
Wil je wel een reactie en een oplossing op maat? Dan raden we aan om je contactgegevens achter te laten.
MKB Energieportaal is een softwareplatform en geen energieleverancier. Dit betekent dat wij zelf geen energiecontracten afsluiten of facturen versturen, maar we ondersteunen bedrijven en salespartners met transparante energieproposities.
🔹 Klachten over facturatie, levering of contractvoorwaarden? Deze zaken worden afgehandeld door de energieleverancier die in jouw offerte vermeld staat. Neem contact op met de salespartner die je heeft geholpen dit contract af te sluiten, of direct met de klantenservice van jouw energieleverancier voor hulp bij contractwijzigingen, facturen of andere gerelateerde vragen.
🔹 Weet je niet bij welke leverancier je moet zijn? Geen probleem! Dien je vraag in via ons formulier en wij helpen je om de juiste contactgegevens te vinden.